joi, 30 aprilie 2009

Sa ma fut in slide-show-uri!

Ma omoara!

Ma distrug!

Ma demonteaza!

Ma deprima!

Le urasc, le urasc, le urasc, le urasc, le urasc, le urasc, le urasc, le urasc, le urasc, le urasc, le urasc, le urasc, le urasc, le urasc, le urasc, le urasc, le urasc, le urasc, le urasc, le urasc! Da, sunt 21!

Mizeria asta de program, Powerpoint, din cadrul "Micro-moale" Office trebuia sa se ocupe de prezentari. Definita verbului "a prezenta":

PREZENTÁ vb. 1. a (se) recomanda, (înv.) a (se) sistisi. (Mă ~ Popescu; l-am ~ lui ...) 2. v. exprima. 3. v. transmite. 4. v. reprezenta. 5. v. oferi. 6. v. zugrăvi. 7. v. descrie. 8. v. povesti. 9. v. rosti. 10. v. preda. 11. v. înfăţişa. 12. a se înfăţişa. (Virusul se ~ sub formă de corpusculi.)

Sursa - Un dictionar de cacat de pe net.

Gaseste cineva cuvantul "mizerie" in definitie? Pentru ca exact la asta s-a ajuns! Toate "prezentarile" de pe net ne "prezinta" numai cacaturi. Catelusi draguti, pisicute dragute, cam tot ce-a zis Ghandi, cam ce proverbe de cacat au scos din gaoz diferite nationalitati si prezentarea fiecaruia in cate-o mizerie, cele 287354293492834 de minuni ale lumii sau chiar, de ce nu, teste pentru a-ti determina cantitatea de cacat din interiorul cutiei craniene! Bine, cum am eu contact cu mizeriile astea?! E simplu. Ele sunt menite sa atinga un public cu varste cuprinse intre 40 - 102 ani! Din intamplare si a mea mama se afla in aceasta medie de varsta.
Mi-a nenorocit calculatorul cu mizeriile astea! Si pentru ca inca mai invata sa foloseasca aceasta tehnologie ultra moderna, (lol) eu sunt nevoit sa o si ajut sa le deschida / trimita mai departe!

Nu am inteles niciodata ce e asa interesant la slide-show-urile astea?! Gasesc orice altceva de 300 de ori mai interesant pe vastul internet decat mizeriile astea! Din sutele pe care am fost obligat sa le vad nu am gasit nici macar una destul de interesanta sa i-o trimit unui prieten! Si nu pentru ca sunt eu impotriva lor. Sunt pur si simplu niste mizerii!

Daca citesti asta si esti una din persoanele care concepe acest gen de mizerii, te rog, fa-ne un bine tuturor, ia primul obiect taios pe care-l ai prin preajma si taie-ti venele longitudinal! Daca nu ai nici un obiect taios prin preajma dar in schimb stai la un etaj superior al cutiei tale de chibrituri, sari te rog fara sa te gandesti! Iar daca tot nu reusesti, cumpara-ti un litru de benzina, toarna-ti-l in cap si aprinde-ti o tigara! Iti recomand chiar sa incerci variantele astea pe rand pana vei reusi.

Un comentariu:

  1. :))))))) imagineaza-ti ca prietenele maica-mii ii trimit slide-show-uri pe mail-ul meu pt ca maica-mea n-are mail. eu le sterg evident, insa apoi vine maica-mea si-mi zice "nu trebuia sa-mi arati ceva? mi-a zis cutarica ca ti-a trimis ceva dragut." si-mi face scandal ca de ce le sterg.

    nu stiu cine sau pentru ce scop le-a inventat dar sunt niste porcarii si nu inteleg de ce lumea continua sa le trimita.

    RăspundețiȘtergere