vineri, 24 aprilie 2009

Salvati planeta, folositi bicicleta? Prostii ma!

Am ramas prost cand acum o saptamana am intrat in parcul IOR (din Bucuresti) si am fost fluierat de un burtos de la comunitara. Nu imi venea sa cred cand slobozea cuvintele: "E interzis de azi...", credeam ca face misto de mine! M-am intors apoi sa vad indicatoarele de la intrare, dar tot nu m-am linistit... Pai pe unde pula mea sa ma plimb? In jurul parcului ca retardatul? Ma invart in sensul acelor de ceasornic si cand ma plictisesc o iau invers? Si asa e total inutila pista de biciclisti, consum de material si fonduri total inutil. Puteau sa fie dracului puse niste indicatoare din 300 in 300 de metrii care sa-i spuna pietonului: "ba boule, vezi ca biciclistii au voie pe aici". Sau sa dea tarcoale un avion cu o panglica legata de el: "biciclistii sunt printre voi". Ieseau mai ieftin. Si pana la urma asta le e utilitatea, sa nu tipe bosorogul la tine, bosorog in care a si murit microbul, ca ii mergi pe trotuar. In momentul de fata toata lumea se pisa pe pistele de biciclisti. Am mai multe sanse sa lovesc pe cineva daca merg pe pista decat daca merg prin parc, va jur! Si pana la urma de ce au interzis accesul bicicletelor in parcuri? Pentru ca exista mame retardate, care se caca copii din 9 in 9 luni si ii folosesc pe post de pretext pentru a-si justifica barfele din parc in fata slinosilor de acasa. Iar pe copii ii lasa sa orbecaie prin parc fara nici un fel de supraveghere. De cate ori nu mi s-a intamplat sa merg linistit prin parc, fara vreun mijloc de locomotie in afara de propriile-mi picioare, si sa fiu nevoit sa pun o "frana" brusca din cauza unui borac care are ochelari de cal. La fel de probabil s-ar fi putut interzice din cauza cocalarilor in numar nejustificat de mare care se plimba cu scuterele prin parcuri. Pai da ma', pe aia da! Eu daca-l lovesc cu bicicleta pe borac, il lovesc cu 17kg si cu o viteza de maxim 30km/h (daca-i dai mai mult intr-un parc cu bicla, esti nebun). Cocalarul de pe scuter il loveste cu cel putin 80kg si cred ca la 40km/h il aplatizeaza pe borac. Tot retardatii astia merg cu mizeriile pe pista de biciclisti si te claxoneaza pe tine, biciclistul de pe pista, ca sa treaca el cu scuterul. Tot timpul m-am intrebat, daca-i fut una in plina muie cand il vad pe trotuar iar el isi rupe gatul, eu ce patesc? Le spun burtosilor ca m-am intins, ca eram obosit. Ce o sa-mi faca?
Trist e ca se interzic din ce in ce mai mult bicicletele. Rolele nu sunt in fiecare caz o a doua varianta pentru ca multi nu stiu sa mearga pe ele iar altii, cum sunt si eu, gasesc mai utila bicicleta pentru ca te ajuta sa te deplasezi mai repede.

Una peste alta nu ai ce sa faci, trebuie sa inghiti in sec. Comunismul a picat acum 20 de ani dar mentalitatea nu s-a curatat. Sper sa se ocupe pistele de biciclisti ochi si sa apara accidente grupa mare sa vedem, dupa aia ce mai fac? O sa le interzica in tot orasul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu