joi, 23 aprilie 2009

Fututi Pastele Ma-tii!

Cu ocazia sarbatorilor pascale, m-am gandit sa imi iau atitudinea de ateu convins lovind crestinismul in plina muie cu ceva "inteligent". Initial ma gandeam sa tin un status cu "Ce level e?" ca-n bancul ala: Doi wow-isti se jucau. La un moment dat unul din ei ii spune celuilalt "Bah, Hristos a inviat!" la care celalalt il intreaba speriat "Ce level e?!". Numai ca ar fi fost inteles doar de cateva persoane. Dupa faza cu "Ce level e?" m-am gandit la ceva in genul "De data asta il incinerez!" dar era destul de clasic. Asa ca mi-am pus capul la contributie si dupa cateva search-uri pe google am dat de imaginea cu hangmanul asta, jos avand "F_ck Y_u!" scris. Mi-am folosit apoi talentul exceptional pe care-l am in paint si ta-da!
A prins foarte bine, tinut la avatar multi enoriasi s-au alertat intrebandu-ma intrigati ce reprezinta pentru mine, de ce nu cred in "doamne-doamne" si de unde am luat blasfemia. Faza e ca datorita literelor lipsa, iti ramane intiparit pe teasta textul. Daca te mai gandesti si ca "matii" trebuia scris "ma-tii" poti ramane cu sechele, s-o dai in tourette in mijlocul noptii. Ceea ce nu are cum sa fie rau, nu? Puteti sa luati imaginea, nu va cer copy-right, puteti sa va imprimati chiar si un tricou sa-l purtati ostentativ prin biserica. Sau sa imprimati mai multe si sa le impartiti in fata bisericii! Romanul nu se uita la ce scrie pe el, romanul e fericit ca e mocca si o sa-l poarte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu