miercuri, 22 aprilie 2009

Prespate

Si iata-ma, incep sa scriu gandindu-ma la bulangiul care o sa ma critice ca nu am folosit diacritice! Bine, dar... mi-e lene. In plus daca le-as baga si pe ele in ecuatie m-as enerva foarte repede. Ar fi o dovada de "profesionalism", e adevarat, dar ma gandesc la magicul buton Edit pe care o sa-l pot folosi cu succes daca Dl. Profesionalism ma va lovi cu o viteza suficient de mare.

Bine si ce-i cu mine aici, ce-i cu blogul asta, de ce se numeste "Trei De Spada"?

Pai m-am gandit ce m-am gandit, m-am mai consultat cu bulangiul de care aminteam mai sus si mi-am zis: Bah, de ce nu? Faza cu Trei De Spada e mai complicata... In primul rand am o obsesie cu numarul 3. Caut tot timpul sa ajung la numarul 3, caut numere divizibile cu 3, am un 3 pe care-l tin tot timpul la gat si probabil urmeaza sa-mi si tatuez unul. Dupa cate am inteles "afectiunea" asta nu e chiar iesita din comun, ma rog. Iar "de spada" este traducerea mot-a-mot de la "of spades", vezi arhi-cunoscuta melodie a celor de la Motorhead, Ace of Spades.

Una peste alta au aparut randurile astea imputite. Si o sa mai aveti parte, indraznesc sa zic, destul de des de altele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu